2007. július 12., csütörtök

Ági

Van egy nagyon szép tanítványom a salsa iskolában, Áginak hívják. Igazából elinte nem is hozzám járt, hanem a keddi csoportba, de egyszer órapótlás révén eljött a csütörtöki órára, és aztán ott is ragadt, szerencsére :)

Nagyon fiatal, csak 22 éves. Mindig nagyon aranyosan mosolygot rám, így aztán egyik alkalommal szóba elegyedtünk, és meghívtam a buddha beach-re salsázni. El is jött. Aztán egy másik alkalommal elmentünk a Cafe Puertoba (Cili hastáncestje után, kicsit húzós volt, mert hajnal egykor indultunk), hazafelé, hajnalban felmentünk a Citadellába hajnali panorámát nézni, gyönyörű látvány, ajánlom mindenkinek!

Legutóbb, mivel sosem vagyok itthon, és ő is mindig táborozik (lovasoktató), így lementem hozzá Piliscsabára. Megmutattam a horvátországi képeket, ettünk sárgabarackot, beszélgettünk, stb. Mindig nagyon jól érzem magam a társaságában, nagyon kedvesnek és jóságosnak tűnik. Kicsit túl van nevelve szegény, kicsit megfelelési kényszere van, nagyon szigoran fogták/fogják a szülei.

Budaörsön lakik. Egyszer-kétszer már haza is vittem.

Remélem, ha hazamegyek, találkozunk hamarosan, elvileg meg van beszélve egy Buddha Beach a hazaérkezésünk estéjén...

Pusszancs: Milán

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Engem nem ismersz, de drukkolok nektek! Vigyázz a kicsi Misellre, mert jó barátnőm. (mi így hívjuk)
    Üdv:
    Zsófi

    VálaszTörlés
  2. Enge ismersz, én is drukkolok nektek! Misell, vigyázz Milcsire (mi így hívjuk) mert jó tetvérem. Üdv: Zalán

    VálaszTörlés
  3. Hello Zsófi, úgy tudom, most már ismerlek :) Jól érezted magad a Cafe Puertoban pénteken?
    Köszönjük a drukkolást! Én is drukkolok magunknak :)
    És ne aggódj, vigyázok rá!

    Hello Zalán, köszi a Drukkolást, megmondom Misellnek, hogy vigyázzon rám!

    VálaszTörlés
  4. Ok! Így már jó, mindenki vigyáz mindenkire. :-)
    Köszi, jól éreztem magam.

    VálaszTörlés