2007. július 12., csütörtök

Üdv Máltáról!

Hello Mindenki!

Itt vagyunk Máltán, Qawra nevű városban, a Suncrest Hotelben! Épp most vagyunk túl az első fellépésünkön, és olyan éhes vagyok, mint a farkas... És nincs mit enni. Pontosabban Dávid most mentette meg az életemet valami szörnyű karamellás csokival.
De már nagyon várom a holnapi reggelit.

A fellépés tűrhető volt, eljöttek Katyaék is, akikkel Cipruson ismerkedtünk meg: Katya, Suzie, Michelle (épp öthónapos terhes!) és másik a csapatukból, akiket még nem ismerek.

Tegnap találkoztunk Kimmel és Matthew-val, nagyon aranyosak voltak, elmentük inni egy kicsit.

Aidan elképesztően rendes velünk, vett nekünk vizet, kekszet, CD-t, nekem hozott fogkefét, mert otthon hagytam, nem is értem, miért ilyen jó velünk. Az egész hotel meg ellátást is neki köszönhetjük, ebben a hotelben ő az IT igazgató, különben nem tudta volna megoldani, szerintem.

Na megyek, mert Aidan meg a helyi HR igazgató lenn vár!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése