2007. február 26., hétfő

Eszter + reklámfilm

Eszterrel lassan "kéthetesek" leszünk :) Tegnap itt aludt nálam. Bemutattam a többieknek, úgy tűnt, szimpatizálnak vele :)
Kedvelem Esztert, szép, kedves, jólelkű lány, de van egyénisége, stílusa, és szeret engem :)
Csak túl magas: 170 cm, de majd veszek magassarkút :)

Azt még nem is írtam, hogy szerepelni fogok egy Coop reklámfilmben, mint táncoslábú családapa! :)

Ma volt az első próba, Soroksáron. Úgy kerültem bele, hogy Seres Attila testvére felhívott, hogy menjek el a válogatásra. Csodálkoztam, de elmentem, és beválogattak, múlt vasárnap. Jó volt, mert találkoztam 4-5 Megatáncos ismerősömmel is, örültem nekik. (Kata, Rita, Dóri, Atka, ...)

Van egy feleségem, egy lányom, meg egy fiam, velük táncolok, aranyos lesz, úgy tűnik!


Na megyek aludni. Holnap kettőkor lesz következő próba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése