2014. október 8., szerda

Itthon

Nos.
Hazaertem!
Eloszor is nyakig ero forro kád vizben megfurodtem! :)
Odakinn ugyanis nem volt meleg vizem, ami nem volt veszes, tekintettel a 25-27 fokra, de azert ez megiscsak jol esett!

Este elmentem tancolni a Barrio Latino nevu szorakozohelyre az Oktogonnal, bar eleg faradt voltam...
Az utakon meglepve tapasztaltam, hogy az emberek megadjak az elsobbseget :D
Ugyanis ez Luandaban nem igazan divat, emiatt rendszeresen szivinfarktus kerulgetett, pedig nem is en vezettem...
Leginkabb a korforgalmakban problemas ez ott, de a rendes keresztezodesekben is.

Ugyhogy minden OK, egyelore nem jott ki rajtam semmilyen betegseg, bar kicsit aggaszto, hogy a hazafele uton amikor leszalltunk Kinshasa-ban, Kongo fovarosaban, leult mellem egy kongoi pacák, es Kongoban van kb 70 ebolas beteg... Mondjuk a hapsi ranezesre a fovarosbol jott es nem a dzsungelbol, de akkor is.


1 megjegyzés: