2012. március 5., hétfő

Hazafelé

És vége is lett a Hongkongi kiruccanásnak, már az Isztanbuli reptéren várom a csatlakozást, amivel 2 órán belül Pesten lehetek... Vettem vagy 10 képeslapot, amibol 8at fel is cimeztem a maradek kettot meg akartam tartani de a nagy rohanasban mindet bedobtam a postaládába, néznek majd nagyot ha megtalálják a hongkongi postások :-)
Ahogy a hongkongi reptérre utaztam a busszal ami pont a hotel bejáratától indul és egy óra alatt ér a reptérre, elkezdtem írni ezt a bejegyzést, de nem tudtam befejezni, mert elnyomott az álom, így hát most fejezem be:
Meg akartam írni, hogy hong kongban igazából kétszer "tettem le a hajamat"
Amikor felérkeztem a Ritz Carlton hotelben az Ozone bárba a 118. Emeletre, és hirtelen a felhők fölött lebegve éreztem magam,  amint az a videon is látszik.
A másik alkalom pedig az volt, amikor az utcán egy babakocsit toló nőt láttam, de a babakocsiban nem volt gyerek, mert gyerek helyett egy szobakutyát tartott benne! Le sem tudtam fényképezni, akkora sokkot kaptam, abszolút kiütött a látvány!

na majd keresek a neten ilyen képet...
Most megyek iszom egy mentateát mert fáj a pocakom, és a gép indulásáig még három óra hátravan...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése