2012. február 23., csütörtök

Találkozunk Hongkongban!

Robi barátommal találkoztam minap, mert visszakértem tőle az október végi Botafogo gálaesten használt Cabaret fellépőruhát. Végre visszaadta, 3 és fél hónap után :)

Rohanásban volt, mert táncedzésre sietett a Rigó utcába.
- Elvihetlek, ha akarod, ráérek.
- Ok, köszi!
- Hányra mész? Hatra?
- Hatra.
- Akkor még van 12 percünk, pont odaérsz.
- Bepakoltál már?
- Fenét. Ráadásul most nyomtak a kezembe egy rakás könyvet meg egy tálca süteményt, hogy vigyem ki Ádáméknak! A könyv még Ok, na de süteményt? Hongkongba?
- Add oda a felét a Rencsónak.
- Áh, úgyis tele lesz a táskája csordultig...
Aztán odaértünk.
Megálltam a Baross és a Rigó utca sarkán, Robi kiszállt, és elbúcsúztunk:
- Hát akkor találkozunk Hongkongban!

3 megjegyzés:

  1. Ejha! Robi Hongkongba utazott? Mennyi időre?
    Nem jut eszembe: a "Vida loca" és a "Cabaret" mellett miben léptél fel tavaly a Botafogo 25. születésnapján, Milán?

    VálaszTörlés
  2. Az hagyján, hogy a Robi, de én is megyek utána :)
    Robi + Renáta 2 hétre, én 10 napra.
    A 3. szám a Kék Duna keringő volt! :)
    Hogy sikerült a torkos csütörtök?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. EZ KIRÁLY! Érezzétek jól magatokat!! Szerencsés utat kívánok! :))
      Torkoskodás igazán jó volt: nekem kedvenc falusias környezet, sok vidám ember (még egy lengyel túristacsoport is volt), nagyon jó hangulat és műsor (népzene, néptánc), s még a cigány is elhúzta a nótánkat! Utolsóként jöttünk el záráskor.

      Törlés