2011. február 14., hétfő

Születésnapom

Hát ismét születésnapom van, bár a tavalyi most nagyon messzinek tűnik, hogyan is töltöttem???
Nem ugrik be... Hmm. Behunyom a szemem, koncentrálok, de semmi :) Öregszem??? :)
Na gyerünk, csak eszembe jut...
Semmi.
Hát ez hihetetlen :)
2010.02.14. hol voltam??? Kivel??? Mit csináltam???
Á megvan végre: Besito Eránál+Ákosnál volt valentin napi parti ahol én voltam a díszvendég a szülinapomnál fogva :) :) :)


Kétnyelvű kétsoros

Milánnak

Nel mezzo del cammin di nostra vita:
ott az erdő, ahogy Dante megírta.


2011. 02. 14.                Apu



Köszönöm, Fati!

7 megjegyzés:

  1. Hello, Milán, ez a vers egyszerűen zseniális!!!

    VálaszTörlés
  2. Milán, bravúros verset kaptál!

    Tichon Szidónia

    VálaszTörlés
  3. Milán, csiszoltam a születésnapi versikén, s engedelmed nélkül, de remélem, nem ellenedre, megjegyzésként ide írom most a javított változatot.

    MILÁN SZÜLETÉSNAPJÁRA
    Mottó:
    Az unalmat hagyd el,
    a rosszkedvet dobd le,
    hagyjad, hogy feldobjon
    a paso doble!

    Pörögj a parketten,
    szólóban, kvartettben,
    rumbázva, salsázva,
    a hajszát lerázva,
    perdülj hát magadban,
    pároddal, csapatban,
    a ritmust jó rázva,
    tangózva, szambázva,
    Stockholmban, Rioban,
    két lánnyal trióban,
    s amikor kívánod,
    ne legyen hiányod
    mézben és dióban!

    2011, Fati

    VálaszTörlés
  4. Óda a virágboltosok védőszentjéTŐL


    Olyan nap volt, mint a többi,
    mikor Milán született.
    Véletlennek kár azt venni,
    hogy ünneppé lehetett.

    (Ismeretlen szerző - legalábbis reméli - alkotása)

    Boldog valen... izé, szülinapot!

    VálaszTörlés
  5. Tichon Szidónia2011. február 16. 19:41

    Milán, a titokzatos Névtelen is kitett magáért a négysorosával. Egyébként most hallottam a rádióban, hogy a Milán név már ott van a legnépszerűbb tíz név között: 35 éve, bizony, lejjebb volt egy cseppet. Nyilván te hoztad fel.

    Tichon Szidi

    VálaszTörlés
  6. Hű, tényleg! De vajon ki lehet a virágboltosok védőszentje??? Erre még a Google sem tudja a választ!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Macisajt!
    Örülök, hogy ilyen emlékezetes maradt számodra a tavalyi szülinapod... :S

    Era@

    VálaszTörlés