2010. április 24., szombat

Földi tréning

Földi Béla, a Budapest Táncegyüttes (http://www.budapestdancetheatre.hu/) mestere, már jó ideje járok hozzá kisebb-nagyobb (de inkább kisebb) intenzitással.
Azonban most, hogy a táncest miatt újra nagyobb részt hasít az életemből a tánc, elhatároztam, hogy elmegyek a rendes tréningjére, amit a saját csoportjának tart, de külsősök is látogathatják.
És így is tettem, szerdán, csütörtökön, és ma is voltam az órán, és marha jól éreztem magam, persze csak kapkodtam a fejem a gyakorlatok egy részénél... Mindenesetre ez egy nagy fordulópont az életemben, az biztos, mert már évek óta terveztem, és most végre megléptem ezt a lépést. (Eddig kinn voltak Pesterzsébeten, és oda őszintén szólva lusta voltam kimenni.)

Remélem fogok járni rendszeresen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése