2010. január 3., vasárnap

Megbetegedtem + poggyasz kaland

Na nem usztam meg betegseg nelkul: tegnap estefele nagyon komoly hasfajas; fejfajas; hoemelkedesem kezdodott...
Lehet, hogy az volt a baj, hogy vadidegen emberekkel ettem egy talbol...
Vagy a helyi hamburger tett be...

Ma egesz nap otthon voltam, es valoszinuleg holnap is ez lesz, pedig meg ki akartam menni a tengerre!!!

Tegnap Saint Louisban hagytam az egyik poggyaszomat, egy taxiban!
Szerencsere a szerencsetlensegban, hogy nem volt benne semmi nelkulozhetetlen...

De tegnap delutan mar fel is hivtak, hogy a taxis visszavitte a hotelbe...
Ma reggel pedig elkuldtek egy menetrend szerinti taxival, nemsokara elvileg itt is lesznek...

Na megyek vissza lefekudni, mert nem vagyok jol...
Fejfajas, szedules, laz, etvagytalansag...

Szurkoljatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése