2007. augusztus 13., hétfő

Ajándék

Ági egy ajándék.

Ma hazakísért biciklivel. Ugyanis kitaláltuk, hogy jövő szerdától szombatig Zemplénben leszünk , én már évek óta szeretnék elmenni a Zampléni Fesztiválra, és most végre sikerül! Szerdán Lippai Andrea flamenco, csütörtökön Honvéd Táncegyüttes Fekete Gyöngyök c. cigánytánc estje, pénteken Berkesi Trio jazz. És bicajjal megyünk (Sátoraljaújhelyig vonattal). És ma hazahoztam a bicajt a munkahelyről (Kolosy tér), és Ági is bicajjal ment a Galoppra Budaörsről, és aztán az rzsébet híd budai hídfőjénél találkoztunk, és onnan mentünk együtt Ágiékhoz. És aztán hazajöttem, de Ági elkísért! Éjfélkor!

Nem szokta kifejezni az érzelmeit, de érzem, hogy szeret. Ráadásul nagyon önzetlen, tiszta szeretettel.

Ajándékba kaptam Őt, és nem tudom, mivel érdemeltem ki.
Annyira tiszta lelke van, csupa jóindulat és kedvesség.
Igazából nem is nagyon tudom még felfogni.
Ahogy igazából ma este is csak akkor fogtam fel, hogy mit jelent az, hogy hazakísért az éj kellős közepén, amikor elbúcsúztunk egymástól.


Most megyek aludni, mert holnap reggel kilencre a Babér utcában kell lennem megbeszélésen.
Igazából nagyon nem szeretem mostanában a munkát, mert mindig el vagyok maradva, és ez nagyon stresszel. Emiatt is várom a szerdát, mert 3 nap szabit is jelent nekem.

Pusszancs Milán

u.i. Remélem, Ági hazaért, mert kértem, hogy írjon SMS-t de nem írt :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése