2007. június 9., szombat

Barta Mónika

Barta Móniról - azt hiszem - még nem írtam.
Ma véletlenül találkoztam Bálint Attilával, akitől egy hirtelen ötlettől vezérlve:

- Te Attila, lehet egy hülye kérdésem? Tudsz-e valamit a Barta Móniról?
- Hát a múltkor bejelölt iwiw-en.
- Tényleg? Az szuper, mert én kerestem már iwiw-en és nem találtam, ezek szerint mostanában regisztrált.

Most mikor hazajöttem - Vivien főpróbáján voltam, aztán meg Codrisékkal Római Partozni, de ott megettem a végén két túrós palacsintát, és annyira rossz kedvem lett tőle, hogy aztán nem is mentem el inkább a Cage Puertoba, pedig Melindával meg volt beszélve, na mindegy, mikor tanulom már meg végre, hogy este tizenegykor ne egyek semmit, csak ha éhes vagyok? Sőt egyáltalán ne egyek semmit, csak ha éhes vagyok???? Utálom magamat.
Szóval most mikor hazajöttem, eszembe is jutott, és beléptem iwiw-re, és szívdobogva rákerestem: Barta Mónika. Kiadott kb 10 találatot, nem volt közte.
Rámentem Attila reglapjára, és az ő ismerősei között is megnéztem, ott sem volt...

Ezek szerint Attila összekverte valakivel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése