2007. március 11., vasárnap

Norbi a haverom!

Tegnap Eszterrel a Duna Plazaban vacsiztunk, Eszter a Subway-ben vett szendvicset, én meg a Norbi-féle kajáldában vettem egy pizzát. Alighogy leültünk, megérkezett Schobert Norbi egy nagyobb társaságban, és ők is vettek ezt-azt.
Ahogy ott ettünk, eszembe jutott, hogy én mindig is nagyra becsültem a srácot a munkájáért - jóllehet ez egy igen nagy üzlet a számára, de alapjaiban szerintem nagyon is becsülendő az egészséges táplálkozás népszerűsítéséért végzett munkája -, és elhatároztam, hogy gratulálok neki ezért.
Így is tettem, örült neki, elbeszélgettünk egy kicsit, kifejtettem, hogy a pizza nagyon fincsi, de a sütiken még dolgozni kell, stb. Ajánlotta hogy próbáljam ki a dupla sajtburgert, mert az a legtutibb :) Lehet, hogy kipróbálom, de hát nagyon ritkán eszek "Norbiban" :)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Milán!

    Én minden nap megnézem a blogodat, de ennyire nem lehetsz jóban Norbival, hogy már nem is írsz!!!
    Lehet, hogy mégis külföldre távoztál táncot tanítani?
    Várom a folytatást, gondolom más is.
    Á

    VálaszTörlés
  2. Kedves Á!

    Kívánságod hamarabb teljesítettem, mint gondoltam volna :)
    hisz csak most olvastam a hozzászólásodat...

    Egyébként hogy kell folytatni az Á-t?
    Á-kos, Á-ron, Á-gnes, Á-ttrákcióóó?

    VálaszTörlés